Khamis, 7 Julai 2011

agar kamu tahu

...:: SALAM ::..

hari nk tulis skit jer, sebagai penghargaan buat anda smua selaku teman2 n pembaca lakaran mindaku...

ku doakan anda smua sihat selalu, sentiasa berda dlm rahmat n ksih syg TUHAN yg ESA... nk buat skit ayat comel utk anda..... heheheheh

Kerana Aku kasihkan Kamu ku bDiam tak bererti aku membenarkan, Bukan juga mengiyakan apa saja yang kau lakukan, Bisingku tidak bererti aku menyalahkan, ...Bukan juga melukakan, Tapi kerana aku amat mengasihimu Maka aku cuba sedaya yang termampu Menarikmu bersama mencari keredhaanNya Di bumi yg terbentang luas ini, Kerana kasihku kepadamu kerna Allah..salam ukhwh bwt shbt2ku n x lupa buat smua yg mengenali diri ni.. akhir skali kenangkanlah ucpan ini ok. sematlkn dlm minda anda....

salam sayang utk anda dr LAKARAN MINDAKU

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan