Jumaat, 29 Julai 2011

masih mencari...

...:: SALAM ::...

syukur padamu tuhan, daku amat merinduimu....
hari ni, aku masih tercari2 insan yg mampu isi ruang yg aku tggalkan smlm, pd sesiapa saja.. dan utk pengetahuan korg, adalah sesetgh2 org yg x bapa faham dgn apa yg aku cuba smpaikan... tp apa pun alhamdulillah, cz ade gak insan yg memahami apa yg aku ungkapkan dlm sajak itu... dlm sajak yg aku ukirkan smlm, sbnar nya ade 2 maksd yg aku tggalkan, yg tersirat dan yg tersurat...
ramai yg xtau apa yg tersirat, saja aku buat serampang dua mata dlm sajak tu... hehhehe, (ang ni bajeet sempoi laa...!!!!)

ermm... ok lah tu, jgn lupa ekk, pd sesiapa yg kurg jels apa yg tersirat tu leh tya saya, eleh skema la pulak ang ni guna saya lak.. saja nk buat bikin akal korg jalan sikit jgn nk mls2 nk pk sgt... heheheh.... utk sblm akhir kata yg aku nk tggalkan, nahh la amik kata2 niii ek..

" Friends are like stars. You can’t always see them, but you know they are there. Have great hopes and dare to go all out for them. Have great dreams and dare to live them. Have tremendous expectations and believe in them. " sekian saja...

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan