Khamis, 28 Julai 2011

kau yg aku cari...

...:: SALAM ::...

alhamdulillah atas nikmat iman dan islam yg tuhan berikan utk ku sbgai hamba yg hina ini..
hai kamu yg berada di luar sana, sudi atau tidak utk mengisi ruang yg aku tggalkan utk kamu, tp aku memerlukan kau seperti ini..!!!

Mampukah kau menjadikan Islam sebagai yang pertama yang lebih memerlukan perhatian...? Mampukah kau meletakkan kepentingan Islam melebihi segala-galanya termasuk urusan-urusan dunia?...
Mampukah kau menjual diri semata-mata kerana Islam..?
Mampukah kau berkorban meninggalkan kelazatan dunia hanya kerana islam..?
Mampukah kau menjadikan Islam laksana bara api....
jika mampu, kau perlu menggenggamnya agar bara itu terus menyala...

andai ada yg mempunyai ciri seperti di atas dan yg sudi utk isi ruang kosong yg aku tggalkan ini, sila beritahu aku... aku sedia berikan ruang ini utk mu...
sekian dulu....

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

2 ulasan:

  1. membaca coretan ini menyebabkan saya terfikir,mampukah aku menjadi sperti itu?atau aku sayang utk melepaskan keseronokan dunia!Astaghfirullah.......

    BalasPadam
  2. heheh... kata2 itu hnaya sebuah coretan yg sy harapkan dr smua yg ada... alhamdulilah kerana memahami apa yg cuba sy smpaikan...

    BalasPadam