Selasa, 2 Ogos 2011

maafkanku....

...:: SALAM ::...

syukur padaMU ya RABB...
di atas nikmat yg di berikan untuk ku buat sementara waktu....

maafkan saya, jika saya pernah melukakan hati kamu...
maafkan saya, jika saya pernah biadap dengan kamu...
maafkan saya, jika saya tidak menghormati kamu...
maafkan saya, jika saya terlalu berlagak pandai...
maafkan saya, jika saya tersalah menegur kamu...
maafkan saya, jika saya tidak menghargai kamu...
maafkan saya, jika saya pernah mengutuk kamu...
maafkan saya, jika saya pernah menghina kamu...
maafkan saya, jika saya pernah menyindir kamu...
saya hanya minta kamu, halalkan lah segalanya
yang telah kamu berikan untuk saya...
saya juga akan sentiasa doakan kebaikan untuk kamu...
semoga persahabatan yg terjalin ini mampu untuk kita teruskan...
jangan lupa untuk mendoakan saya...
akhir kata dari saya...
terimalah ucapan maaf yg telah saya pinta dari kamu...
dan terima kasih untuk semuanya...
dan ketahuilah bahawasanya saya sayang kamu...
salam sayang dari saya untuk kamu
sekian...
...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...


2 ulasan:

  1. sama2lah kita memohon kemaafan kerana kita kdg2 tidak tahu mungkin tutur kata w/p hanya di alam maya mungkin mengundang kelukaan di hati....maafkan daku wahai anakku (sbb sebaya dgn anak sulung makcik) semoga selamat menjalani ibadah puasa n meneruskan pengajian dengan jayanya:)

    BalasPadam
  2. ermm... terima kasih atas kemaafan yang di berikan, dan terima kasih yang tidak terhingga, kerana menganggap saya sebagai anak... terasa rindu dengan umi di malaysia... heheheh.

    BalasPadam