Sabtu, 13 Ogos 2011

keseorangan....

...:: SALAM ::...

syukur alhamdulillah utk MU tuhan pencipta alam yg serba indah ini, walau bagaimana pun jgn kita lupa tau kwn2, dunia ni xlama lg akan binasa gak yer... so jgn dok asyik nk seronok jerr.

ermm, hari ni mls nk cter pnjg2, sbb nya mmg sibuk sgt2.... ni pun men curi2 jer msa sblm nk buka posa, so entry ni pun kira nya melepas batuk di tangga ja laa.. hehehe. nk buat entry pnjg2 tggu nti ade msa yg byk terluang erkk..

msa tgh tulis blog ni kan, rumet aku kn dia tgh siap2 baju nk blik cairo... tp aku...???? mls nk ikut diaa............ heheheh, bukan nya pa, mls sgt2 nk blik cairo, dah la borg, pastu plak plus dgn posa2 ni so mls nk ggu2 umah org, (ehh kan ade umah negeri kat sana) itu mmg yerrr, aku x nafi mmg ade umah negeri, tp entah la hati ni rasa mls sgt2 nk ggu depa kat sana...

tp tgk la klu aku rasa rajin nti aku blik yer, so pd org2 cairo tggu la bila hati rasa terbuka utk blik sana errkkk.... so motif nya kat sini keseorangan yg aku mksd kan nya ini laa
heheheh. mlm ni aku akan dok la sowg2 kat umah niii.. kesian kan kat aku.. nk ngis laaa... wawawawawaw... sory ek xde sap nk pujuk tau...

ok lah, cukup2 la yer aku menaip, nk g buka posa plak nii... sblm tu mcm biasa amik kata2 ni lu ekkk " Syeikh Ibn Atoillah As-Sakandari seorang ulama terkenal dalam bidang sufi dalam salah satu kata hikmahnya menyebut : "Satu maksiat yang menyebabkan kamu merasa kerdil, rendah diri, hina dan hancur hati ( kerana penyesalan dan taubat) lebih baik dari melakukan taat yang menjadikan kamu merasa agung, bangga dan hebat ( sehingga tahap ujub)". sekian dulu yer kwn2... esok jumpa g..

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan