Sabtu, 6 Ogos 2011

kembali...

...:: SALAM ::...

oh tuhan, ku mengucapkan syukur padaMU utk yg ke sekelian kalinya.. rasa nya 3 hari dah xucap syukur dlm blog ni.. heheheh. so sy nk ucapkan syukur sgt2 sbb tuhan bg sy kesempatan utk kembali semula ke dunia maya ini..

ermm, mst ade yg tertggu2 kan bila la penulis lakaran mindaku nk updte blog kan.. (ahhh, perasan gila la kau niieee, mcm ade beribu2 yg nk baca blog kau nii....) xper la skali2 nk perasan kan so kita layan kan jer laaa... xpayah nk ikut sgt smua kemahuan org, jnji aku heppy.. senyumm skit yer.. hehhehehe.

ok, sblm tu nk bgtau korg smua, yg aku ni bru jer blik dr umah fmly angkat aku.. heheh.. masih terasa penat lg tau. tp bila igtkan blog terasa rindu plak nk merapu kat sini.. hahahaha. so aku pun apa lg buka ja laa, n tgk2 apa yg ada dlm ni.. 3 hari tu x buka (3 hari la sgt kau ni..) padahal baca ja blog guna hp. hhahahah.. baca jer erkk. bukan updte, sbb nya xde msa nk buat smua tuu...

ok, la setakat ni dulu tau, nti aku updte lg k, updte ni pun sbb nk bgtau kat korg yg aku dah smpai umah... itu jer. n korg dah 3 hari kan x dpt kata2 semgt yg baru, so meh sini nk bg kat korg yer... " Learning how to be alone need not be lonely; it means you’re ready to be with someone else. " sekian dulu..

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan