Sabtu, 15 Oktober 2011

Terima kasih buat sahabat-sahabatku yang berakhlak mulia dan telah menepati kata-kata itu.

...:: SALAM ::...

hai.. apa kabar korg semua hari ..??? amcm smua ok ka ?? sihat x korg smua.. moga korg semua nya dalam rahmat n kasih syg tuhan yer... xlupa syukur aku ungkap kan utk tuhanku... kerna msih bg aku peluang utk idup kat dunia ni lg, dan leh la aku nk tmbh kan amal aku ni yg x byk mn pun klu nk di kira2..... huhuhhuhu.

hari ni xde mud nk tulis pnjg2 tau, sbb ada tugasan lain yg lbih utama aku nk buat... so maaf aaa.. xleh nk mrapu lama kat blog ni... eheheheh... so aku just nk tggalkan korg dgn ayat2 ini, yg mn telah di kirimkan oleh seorg teman sepengajian di bumi mesir ini...

" Sahabat yang baik adalah sahabat yang berani membetulkan kita ketika kita berbuat kesalahan sehingga kita tidak hanyut di dalam kesalahan dan dosa.Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka.Bersahabat dengan seorang yang jujur akan membuat seseorang itu senantiasa terpelihara kejujurannya. "
ok, itu ja yer utk tgh hari ni... sekian..

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan