Khamis, 13 Oktober 2011

puas luahkan semua nya pd keluarga... yg pntg diorg redha.

...:: SALAM ::...

alhamdulillah atas nikmat IMAN dan ISLAM yg telah tuhan kurniakan utkku, dan juga utk teman2 semua, kita msih ada kesempatan utk luangkan msa melakukan aktiviti harian selaku sebagai sorg hamba pd SANG PENCIPTA.. korg tahu jer kan apa yg kita kena buat selaku hamba.. so x payah aku jelas kan ok...!!!!

kdg2 tu bg setgh org mmg xde msa utk buat ap yg telah d perintah kan, dan alasan yg biasanya di beri sgt2 la x releven, ade dia leh ckp.... terlalu sbuk dgn tugasan harian la, ada byk kja la.. n byk lg la alasn yg kdg2 tu bila dgr jer, mau rasa nk lempang laju2 jaaa.... gerammmmmmmmm

tp bila bab nk buka BLOG, FB, TWEET n len2 lg smua nya ada msa plak kan... huhuh, amat malang skali kan bla ade yg buat mcm ni, kdg2 sedeyyy sgt sbb ada ja dlam kalangan teman2 yg buat mcm ni... tp apa leh buat kan, tugas kita dah bg nasihat, jd klu x mau xleh nk kata apa laa...

xkan la nk p lempang laju2 plak kan, dia tu bukan nya budak2 lg... stgh tu siap leh jwb plak, mak aku pun x kisah.. kau ni kalut apesal???? mmg pedih gila klu dgr kata mcm uuu... sakit hati sgt weiii.. tp ap pun sabar ja laa...

ermm... ok itu muqadimah jer ni, ni bru nk cter apa yg ade kaitan dn tajuk ntry kt ats tu ok.... blik pada tjuk tu, meh sini nk cter sikit apa yg dh d luahkan pd keluarga smlm.. smlm nya xtau nper tiba2 ja nk tya bab2 yg agak nya panas gak..

klu dulu sebut ja mau kna marh.. tp skrg xlg, n smlm mmg aku pun terkejut tgk respon diorg smua, mau nk jer aku gelak smpai terguling kat umah sewa aku... nk tahu isu nya x???? meh sini yer, aku bgtau isu nya adalah ttg bakal menantu utk keluarga ku... heheheh. ok la itu jer yer nk bgtau korg, mengenaii sapa org nya tu tggu dulu ya.. nti bila dah rasa sesuai aku bgtau erk...

n rasa nya cukup la kot aku mrapu kat sini, tp mcm biasa aku akan tggalkan korg dgn sebutir kata indah sblm aku menutup ruang maya utk hari ni... " Cinta tidak berbalas sama seperti soalan tanpa jawapan. " so faham kan n hayati kata2 tu yaa.. sekian

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan