Jumaat, 14 Oktober 2011

diari aktvt semasa bg sepanjang tempoh diri ni hilang dr dunia blog...

...:: SALAM ::...

alhamdulillah dan syukur di panjatkan padaMU YA RABB... selamt pg utk warga MESIR n selamat tgh hari utk warga tanah airku iaitu MALAYSIA yg ku cintai.... ok hari ni aku nk tunaikan sedikit jnji yg telah di buat baru2 ni...

ku ada jnji dgn teman2 pembaca semua utk ceritakan serba sedikit kan apa yg ku telah buat selama tempoh ku hilang dr dunia blog niii...walaupun hakikat nya x ramai pun yg baca blog ku ni, tp x per la nk cter gk... kurg2 fmly tahu apa yg ku buat selama tempoh tu... yer dakkkkkkkkkk..???

ok sblum tu kita imbas semula utk tarikh terakhir ku updte blog ni pd 28hb ogos 2011... sejak dr tarikh tu lah ku mula mghilangkan dri kan kan3... hehehehe. utk waktu tu lepas ja ku udpte, trus amik tket n pulang ke bandar (cairo) bersempena utk menyambut raya bersama kwn2...

dalam tempoh tu ku hanya bermukim d cairo jer, kali ni kira rekod gak la tggal kat sana melebihi sebulan.. huhuhu.... ok ini tarikh2 pntg yg mn membuktikan ap yg dah ku buat selama tempoh hilang baru2 niii... hheheheh.........

28/8/11 : Sampai di Cairo...
31/8/11 : Sambut Aidil Fitri...
07/9/11 : Sambut Mahasiswa/wi baru...
10/9/11 : Ramah Mesra bersama Pegawai Pendidikan MAIPP.
15-17/9/11 : Program utk mahasiswa/wi (HPS)
18-20/9/11 : Hari Keluarga BKPPPM (SOFWAH'11)
20/9/11 : Jamuan Raya Penang
22/9/11 : Mesyuarat Agung Tahunan BKPPPM.
24-27/9/11 : Kejohanan Bola Sepak Piala Malaysia PMRAM 2011 (MASCUP ‘11)
28/9-3/10/11 : rehat sambil jln2 setelah sibuk dgn pgram, lebih kurg mcm tenangkan jiwa laaa..
4/10/11 : Pulang Ke New Damietta City ( Rumah Sewa Tercinta)

ermm.. rasa nya dah cukup kot erk ku bgtau ttg tarikh2 tu, kang klu mau tulis smua nya jenuh kot, pnjg berjela2 laaaaaaaaaaa.. hhehehe, makanya dgn pgram2 yg ni lah menyebabkan ku x dpt nk updte blog, bukan saja2 x nak updte tau.. tp sbbkan msa yg amat la suntuk.. dah tu plak klu nk updte kna p cc, mau melayang gak duit klu nk p slalu.. hehehhe..

* bukan pulun tau, tp dahagakan ilmu dlm setiap pgram yg di jalan kan.. harap anda smua FAHAM!!!

akhir lakaran mindaku, amik kata2 ini yer.. " Bertemankan seseorang yang tidak ada rasa malu akan memalukan nya di hari akhirat kelak " sekian dulu ya utk kali ni.

...:: TERIMA KASIH BUAT PEMBACA ::...

2 ulasan:

  1. bestnyaaa dapat dok negara orang :D

    BalasPadam
  2. ermm.. alhamdulillah, dah nama nya rezki utk sy dtg ke sini.. klu nak dtg pun leh gak yer...

    BalasPadam